جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

یه پسرپراز خلاقیت😊

1399/9/6 22:43
نویسنده : مامان وبابا
267 بازدید
اشتراک گذاری
نازنین پسرم
همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم
تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها
کودک من…..
روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر
پسرک من….
ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی
دوستت دارم….بیشتر از دیروز….کمتر از فردا….

سلام عزیزترینم.

لحظه لحظه باتو بودن ودیدن این همه خلاقیت وابتکار ..هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که ببینم یه چیزی و درست میکنی ونشونم میدی..خیلی حس خوبیه.

هرچیزی که میبینی بعداز چند ثانیه با لوگوهات یا کاغذ شکلشو درست میکنی..

این اولین شکلیه که خودت کشیدی ودرش آوردی ورنگ کردی بعد چسبوندی به شیشه ماشینت😅😅

مثلا شیشه ماشینه که رنگیه..





اینم تصویر خونه پرنده ای که خودت درست ک..گفتی مامان ببین یه خونه پرنده درست کردم ویه ساعت اونومثل هواپیما تو هوا میچرخوندی😅😅😅





اینجاهم با دستای کوچولوت برام قلب درست کردی..خیلی برام جالب بود بفهمم از کجا یاد گرفتی..واسم لاو میترکونی😂😂





اینجا هم خودت وپیچونده بودی لای پرده..گفتم قایم شدی..گفتی نه عروس شدم ببین لباسم چه سفته😂😂

لباس عروس خاله فائزه ودیده بودی اونو میگفتی..



اینم عکس یه ماشینه که کشیدی و دوربریش کردی..بعد گفتی مامان عکس خودم و خودت و بکش توش...موهامو نکشیده بودم که تو زحمتشو کشیدی😂😂

خیلی کارهای دیگه انجام دادی ولی من یادم میره ثبتشون کنم..ببخش عزیزم کوتاهی میکنم😯

دوستت دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)