جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

بهار 1400

1400/3/1 22:47
نویسنده : مامان وبابا
229 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل پسرم..
خیلی وقته که به وبلاگت سر نزدم.آخه اصلا وقت نمیکنم..تا میخوام کاری انجام بدم یا گوشی دست بگیرم میگی کافیه مامان من حوصله ام سر رفت بیا بامن بازی کن..بخاطر محدودیت ها وشیوع ویروس کرونای جهش یافته هم که کلا خونه ایم ...
خیلی از کلمات و شیرین، بیان میکردی اما حالا همشو یادم نیس..
مثلا
کلافه شدم=فلا که شدم😂
میدیدم=میبیندم😅
باختم=باخیدم😂
نوشتم=نویسادم
(ظرف چسب آکواریومی وبرداشته بودی و روی مبل مثلا مینوشتی...اومدی گفتی ببین مامان نویسادم مامان مهربون خوشگلم😅😅😅)جانم بشی..عمر مامان
29اردیبهشت هم دختر خاله ات بدنیا اومد..اسمش نیلا س..
تو میگی..نیدا😅
دیروز رفتیم بیرون لایکو بخرم..با تعجب گفتی : مامان اونروز یه دختری چوب دستش بود با دست از اینا میخورد😅😅
قربونت برم که تا حالا پشمک نخوردی..
تموم تلاشمو میکنم تا چیزای ضرر دار و بی فایده بهت ندم..اما مگه میشه..
یخمک تا هفته پیش برات نخریده بودم تا دست بچه ها دیدی و گفتی این چیه میخورن..گفتم بستنی یخیه ولی اصلا خوب نیس..با این حال برات خریدم..نصفشو خوردی و بقیه شو ریختی دور گفتی اصلا هم مفید نیس😅 خیلی بده..
یه بازی جدید هم یاد گرفتی که واقعا بعضی وقتا کلافه میشم...
با دو انگشتم میشم مورچه و توهم داداشی..پارک میبریتم باهام بازی میکنی ..میخوابونی تم..بغلم میکنی..یعنی یک ساعت میشه با دو انگشت من سرگرم میشی..
با این کارت به این نتیجه میرسم که همبازی میخوای و چقدر دلم برات میسوزه از اینکه تنهایی...انشاالله خدا بخواد😊
راستی لباس ورزشی برات گرفتیم..تو پارک زمین فوتبال هست..بهش میگی سرزمین فوتبال😅
ماشاالله یه اسباب بازی و ماشین سالم نزاشتی بمونه برات..هردفعه یه چیزی شو میشکنی..تغییر ماهیت میدی😂...آینه بغلشونو میشکنی..برچسباشونو میکنی..رو ماشینت برچسب sportبود..اونو کندیش و گفتی مامان این صفرشو نمیخوام باشه..خوشم نمیاد..
شماره مغازه بابایی و از حفظ میگیری البته یه عددشو اشتباه میزنی...

بچه همسایه همش سر پسرش غر میزنه و بهش میگه برو سر درست..اونم گوش نمیده..

محمد کسری اونو دیده..هروقت کارش دارم میگه بابا من درس دارم...صالح(پسر همسایه) اصلا هیچی بلد نیس..
متاسفانه وقتی میخوام بنویسم یادم میره شیرین کاری هاتو ...

اینم چند تا عکس..بمونه یادگاری از این لحظات خوشی که با تو دارم..خدا میدونه چقدر بودن باهت برام لذت بخشه..خدا جون پسرم بمونه برام😊



این نیلا خانمه😘😍



راستی موهات خیلی بلند شده بود واز بس  عرق میکردی...گفتی مامان موهامو کوتاه کن.
خودت که میگی عکس سمت چپ قشنگ تره..ولی من عاشق موهای توام😊😍😍
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
2 خرداد 00 8:44
خداحفظشون کنه😍😍
موهاشون خیلی نازه حیفه براش کوتاه کنید❤❤
مامان وبابا
پاسخ
نظر لطفتونه...دیگه کوتاه نمیکنم😅
mahsamahsa
2 خرداد 00 12:48
ماشالله گل پسر😍
دختر خاله دار شدنت مبارک 💙
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم😍🌷🌷