جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

نه ماهگی

1397/3/27 23:08
نویسنده : مامان وبابا
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

این روزا ذهنم همش درگیر دستات بود یادم رفت مطلب واسه نه ماهگیت بزارم..ببخش ناز گلم.

دلبری هات خیلی بیشتر شده،وقتی بابایی میاد اینقدرخوب ازش استقبال میکنی که محو رفتارت میشم.

صبح ها وقتی بابایی میره سرکار پشت سرش گریه میکنی..ومن دراون لحظه ماموریت دارم سرت وگرم کنم تامتوجه رفتن باباییت نشی😐😐

هرروز عزیز تر وشیرین تر میشی..خودتو لوس میکنی وبعضی وقتا الکی گریه میکنی تابغلت کنم...(منم تواین مورد به بقیه گوش نمیدم که میگن بغلش نکن بزار بغلی نشه) باتمام وجود بغلت میکنم..

کوچکترین چیزی که روی زمین باشه میزاری تودهنت وهیچ جوره هم نمیزاری از دهنت در بیارم..

همین الان داشتی بغل بابایی بازی میکردی وباهم فوتبال برزیل وسوئیس ونگاه میکردی که یهووویی اومدی بغلم وسرت وگذاشتی روم...

عاشق این حرکتتم..وقتی مشغول بازی میشی..یهووویی میای پیشم وسرت ومیزاری روی پاهام یا میای توبغلم یه چند لحظه وایمیسی ودوباره میری...قربون قدوبالات برم پسرم😙😙😙😙😙(الان دوباره رفتی پیش بابایی😍😍)

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانمامان
27 خرداد 97 23:18
آفرین.منم سر پسراولم تاسه ماه زیاد بغلش نمیکردم بغلی نشه.تجربه نداشتم.بعدش یه مرکز پایش رشد رفتیم میگفت هرچی بچه هاتوی این سن کمبودبغل داشته باشن بعده هابیشترمیچسبن وبغلی میشن.هرچی تامین بشن زودتر جدامیشن.میگفت کریر و ساک حمل و..رابندازین دور
من هم دیگه همش بچم رابغل کردم.بنظرم حرفش درست بود.ولی در دوستان کسانیکه بچه هارابغل نمیکردن الان هم که بچه هاشون بزرگترشدن به قول اطرافیانشون همش میچسبن.ازهمه ین حرفاگذشته وقتی بزرگ میشن وعکسهاشونو میبینیم دلمون میخوادبغلشون کنیم.مگه چندوقت کوچیکن ومیچسبن به آدم.بزرگ شن همش میخوان برن بازی.بذار تاکوچیکن کیفشون را ببریم.بچه دومم الان دوماهشه.چسب خودمه.انقدر هم کیف میده.خیلی خسته میشم وکارهاموسخت انجام میدم ولی بوی تنش زندم میکنه ودلم نمیخواد این روزهابگذره
مامان وبابا
پاسخ
خدا حفظشون کنه..
خیلی خوبه که دوتا بچه هاتون همجنس هستن😊
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 23:32
از تک تک این لحظه ها لذت ببریدگل
مامان وبابا
پاسخ
واقعا لذت بخشه..خدا نصیب همه کنه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 22:08
عزیزممم چه حس خوبییی
خدا حفظش کنه براتون
 
مامان وبابا
پاسخ
ممنونم😊