جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

تولدت مبارک گل پسرم

1397/6/21 23:44
نویسنده : مامان وبابا
304 بازدید
اشتراک گذاری


سلام عزیزترینم

پسر عزیز تر از جانم روز به دنیا امدنت زیباترین روز زندگیم است گاهی با خود فکر میکنم که شاید روزی… جایییی…. برای

گنجشکی دانه ای پاشیدم که پاداش خداوند به من خنده های زیبای توست فرشته ی کوچک من از خدا هزاران بار ممنونم که شادی

بودنت را به من بخشید

پسرم تولدت مبارک😍😍😍😍😍😘😚😘😘

این روزای تو..

با ذوق دو سه قدم میری ومی افتی اونم با احتیاط وآرام.

محرم رسیده وبا شنیدن صدای مداحی وروضه هم دست میزنی😯

به به و ددر وآپ وماما ن و خیلی میگی ...

هنوز خوابت اذیتم میکنه..وقتی خونه خودمونیم خیلی خوبی..ولی خدا نکنه بریم جایی ..اصلا نمیخوابی و همش نق میزنی

امروز که از ساعت 6صبح بیدا ر شدی ونخوابیدی تا ساعت 9شب.

فدات شم فردا وقت واکسنته..بمیرم چه جور دلم بیاد ببرمت.

راستی یه خبر دیگه.خاله فائزه جون دانشگاه الزهرا واسه ارشد قبول شده وفردا میخوایم بریم راش بندازیم.خدا کنه واکسن زدی اذیت نشی و فردا تب نکنی..

خیلی دوستت دارم وهر روز هم این علاقه بیشتر میشه.

اینم چند تا عکس از شلوغ بازیات



















پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)