جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

صحبت کنیم😀

1398/7/30 6:11
نویسنده : مامان وبابا
183 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به روی ماهت..

چند روزه نم نم بارون پاییزی شروع شده وهوا سرد شده..توهم سرما خوردی..

شبا وقتی میخوام بخوابومت میگی ساعت چنده؟؟میگم یازده اس...یعنی وقت خوابه..دیشب نمیخواستی بخوابی  گریه کردی گفتی یازده نیست😂😂😂

نیم ساعت پیش از خواب بیدار شدی نشستی ومیگی من لالا ندارم😶😶

بعدپرسیدی ساعت چنده😓

گفتم پنجه گفتی نه دوئه...😂😂😂

بعد دراز کشیدی میگی بیا صحبت کنیم😯😯

آخه بچه جوووون من این وقت صبح با توچه صحبتی کنم...عشق من😊😊😊

آخرشم شیشه بهت دادم خوردی ...تا الان راضی شدی وخوابیدی..

بخواب عزیز دل مامان بخواب فدای مهربونیات😍😍😍😍

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سان شاین
30 مهر 98 7:41
ای جانننن😍
مامان وبابا
پاسخ
🌷🌷

30 مهر 98 11:13
سلام مامان جوجه طلایی. وبلاگ قشنگی داری. به ما هم سر بزن
https://www.tabriz118.com/
مامان وبابا
پاسخ
ممنون
mahsamahsa
30 مهر 98 11:25
وای الهی چیکار کنه خواش نمیاد دیگه پسر منم قبول نمیکنه شب ها بخوابه تا همه چی رو تعطیل نکردیم نمیخوابه💐
مامان وبابا
پاسخ
خدا حفظش کنه براتون🌼🌼
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 مهر 98 17:24
خدا حفظش کنه
مامان وبابا
پاسخ
سلامت باشین🌻