جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

سال 1400مبارک

1400/1/9 11:07
نویسنده : مامان وبابا
359 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به عزیزترینم.

ساعت 13:07 دقیقه روز 30اسفند ماه سال با کنار تو و بابایی تحویل شد.

هیچ چیز لذت بخش تر از کنار شما بودن نیست..امیدوارم سال خوبی باشه واسه همه هموطنانم..

امسال بهار مقارن با اعیاد شعبانیه اس..

واین عید امسال و قشنگ تر کرده..

خدا به همه دل خوش و سلامتی عطا کنه.

امروز نیمه شعبانه و اولین  دعام ظهور فرج امام زمانه..که انشاالله با اومدنش..همه چیز درست بشه









همه روزای  من با بودن تو بهاره...دوستت دارم گل پسرم..بمونی برام تا دنیا دنیاس😍😍
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی مهناآبجی مهنا
11 فروردین 00 9:49
سال نو مبارک 🌹
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 🥰
مامان وبابا
پاسخ
سال نو شماهم مبارک😊🌷
مامان صدرامامان صدرا
11 فروردین 00 10:20
سال نوتون مبارک سالی پر از خیر و برکت❣❣❣
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم.😊