جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

نیمه شعبان سال1399

1399/1/22 17:30
نویسنده : مامان وبابا
210 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم..

چه برنامه هایی واسه امسال داشتیم واسه لحظه به لحظه اش فکر کرده بودم..همش منتظر بودم بهار از راه برسه وببریمت بیرون تو زمستون که بخاطر آنفولانزا جایی نرفتیم تا خدایی نکرده تو مریض نشی..همش بهت قول دادم بهار که از راه برسه همه جا میبرمت...(لعنت بهت کرونا)...

که خیلی ها رو داغدار کردی خیلی ها روتنها وخیلی ها رو بدقول😯😯😯

هر سال نیمه شعبان تو پارک کنار خونمون یه جشن حسابی وبزرگ برگزار میشد ولی....بی خیال میدونم این روزا هم میگذره..

ولی ما بلدیم چه جوری بهمون خوش بگذره.

ساعت 21قراره عاشقی داریم..قراره همه بیان پشت بوم وبالکن و یامهدی ادرکنی بگن..

من وگل پسرم هم رفتیم بالکن..قربونت برم که نمیتونستی ادرکنی وخوب تلفظ کنی.

ولی اینقدر جیغ زدی ..که همسایه ها همه نگات میکردن..اینقدر شیرین میگفتی ..آ مهدی اداکنی....صدای تو بقیه رو هم ترغیب میکرد که بلندتر ذکر بگن..

چند تا مولودی گذاشتم وبا شوق وذوق باهم میخوندیم ودست میزدیم..توهم میگفتی تولد امام زمانه😍😍😍

یا صاحب الزمان پسرم وبه تو سپردم..تا فدایی راه تو بشه...عجل علی ظهورک..

راستی دوشبه رعد وبرق های وحشتناک میاد  ..ااینقدر ترسیدم که ساعت 4صبح بلند شدم نمازخوندم😐

دوستت دارم وعاشقتم بیشتر از همیشه







اینجا داری اخبار میگی...فدات شم همش میگی دستاتونو بشورین کرونا نگیرین







پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


22 فروردین 99 18:28
عید نیمه شعبان برای شما مبارک
مامان وبابا
پاسخ
ممنون..عید همگی مبارک🌻🌻🌻
نرگسنرگس
22 فروردین 99 19:23
چه اخبار گوی نانازی😍😍😍😍
مامان وبابا
پاسخ
سلامت باشین..نظر لطفتونه😊
mahsamahsa
23 فروردین 99 12:32
به امید روزهای خوب💙
خدا حفظش کنه گل پسر رو🌷
مامان وبابا
پاسخ
انشالله که روزای خوب زودتر برسن😊
عزیزید🌹🌹🌹