جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

عید فطر سال 1399

1399/3/4 16:15
نویسنده : مامان وبابا
183 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزترینم

واقعا امسال سال عجیبی بود..سالی که قدر خیلی چیزایی که داشتیم والان میدونیم..بغل کردن ودیدن وبوسیدن عزیزامون...وای که چقدر دلم برای یه روز بدون کرونا تنگ شده..😢😢

خدای خوبم ماه مبارک رمضان تموم شد وخیلی از حسرت ها روبه دلمون گذاشت..حسرت دعا ی دسته جمعی و هیئت و...

کمکمون کن و عیدی همه ما نجات از این ویروس قرار بده...آمین

واما گل پسر مامان،با رعایت همه نکات بهداشتی یه سر بردمت پارک..

ودیگه کل روز خونه بودیم..

چند روز دیگه حسین(پسر دایی محمد)هم به دنیا میاد...به قول تو از بهشت میاد..و لحظه شماری میکنی که بیاد وباهاش بازی کنی😂😂

قرار شده اسباب بازی بهش بدی وبغلش کنی..کلی نقشه براش کشیدی..

روزی چند بار نقش حسین وبازی میکنم..الکی گریه میکنم وتو مهربون ..میای آرومم میکنی وشیشه بهم میدی ولالایی میخونی برام..تا خوابم میبره..زود قوقولی قوقو میکنی تابیدار بشم...😂😂

یه سکانس از فیلم دوپینگ..به طرف میگفت اینو بگیر حرف منو گوش کن برو بخواب منم فراموش کن😯😯

اینو همش تکرار میکنی( البته با کمی تغییرات که صلاحدید شما بوده):این پولو بگیر برو خوش بگذرون...منم فراموش کن..

ازت پرسیدم محمد کسری منو فراموش میکنی؟؟گفتی آره....😢😢😢😢

حرفت وبه حساب بچه بودنت گذاشتم..اما یهو یخ کردم حالم بد شد دنیا روسرم خراب شد...اگه یه روز منو فراموش کنی😭😭😭😭

ولی من که این روزای خوب وفراموش نمیکنم..من باتو ،،،با تک تک ثانیه هایی که کنارتم خاطره دارم..حالا اگه روزگار جوری چرخید وفراموش شدم...دعا میکنم که تو خوش وسلامت باشی...

مثلا عیده هااااا عیدت مبارک عزیز دلم😙😙😙😙

راستی امروز تولد دایی جون محمده...تولدت مبارک داداش گلم😍😍

دوستت دارم گل پسرم😊

اینم چند تا عکس از هنرنمایی گل پسرم..البته بعضی ها...خودت گوشی و برداشتی واز هرچی دم دستت بوده عکس گرفتی😂😂























اینم گل هایی که برام چیدی...با بابایی رفته بودی بیرون وقتی اومدی اینارو بهم دادی وگفتی بفرمایید..دلم برات تنگ شده😍😍





پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگسنرگس
5 خرداد 99 0:02
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مامان وبابا
پاسخ
🌷🌷
mahsamahsa
7 خرداد 99 18:58
 عیدتون مبارک🌷
عزیزم بچه ها بعضی وقتها بدون فکر به سوالهای ما جواب میدن هیچ بچه ای در واقعیت طاقت دوری مادرش رو نداره حتی ما بچه های دیروز
مامان وبابا
پاسخ
ممنون😊
بله حق باشماست...خدا همه بچه ها روحفظ کنه