جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

تولدت مبارک گل پسرم😊

1399/6/25 9:50
نویسنده : مامان وبابا
145 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به عزیزترینم..

توآمدی

تا زمینم را ،آسمان کنی

ومرا بالبخندهایت

هزاران بار در آن ،اوج دهی

توآمدی

تا رویای وجودم را

به زیباترین شکل ممکن تعبیر کنی..

عزیز دلم سومین بهار زندگیت پر زشادی و لبخند و هزاران اتفاق خوب باد..تولدت مبارک😊😊😊😍😍😍

22شهریور سال 1396 وهیچ وقت از یاد نمیبرم...ساعت 22:00 برای اولین بار به آغوش گرفتمت..باورکردنش یه خورده سخت بود..بعداز اون همه سختی ودرد...با وجود تو همه چیز تموم شد واز خوشحالی دلم میخواست پرواز کنم....فقط میگم خدا جونم شکرت به خاطر این همه لطف و بخشندگیت...

بخاطر تولدت که مقارن با ماه محرم شده..برات جشن نگرفتیم..فقط بخاطر اینکه ثبت خاطرات بشه با بابایی رفتیم بیرون وچند تا عکس ازت گرفتیم..

به هر کی میرسیدی میگفتی: ماشا الله ببین قد کشیدم😊😊آخه تولدمه3سالم شده..

بعضی وقتها هم میگی 20سالمه😅

خیلی خیلی عزیز وشلوغ کار شدی😅😅

بعضی وقتها یه چیزایی میگی که از تعجب با بابایی خوشکمون میزنه...

اون شب داشتم میخوابوندمت..طبق معمول همیشه تو رختخواب قبل از خواب یه ساعتی تعریف میکنی وقصه میگم و از اتفاقایی که افتاده حرف میزنی...

گفتی: مامان آهاااا یه فکر خوبی کردم..یه قرصی میخرم با یه لیوان آب میدم تو وبابایب بخورین آبم بخورین دیگه نخوابین😓😓من ومیگی😨😰😳😓

😅😅😂😂😂آخه چی داشتم در جواب بهت بگم..جز اینکه غرق بوووس وگازت کنم😂😅😂😂😂

واقعا نمیدونم فلسفه این حرفت چیه؟ماشاالله اینقدر انرژی داری که با این همه بازی تخلیه نمیشه..البته بهت حق میدم بچه تو این سن خیلی به محیط بیرون وبازی با همسن وسالاش احتیاج داره..فقط دعا میکنم این ویروس لعنتی زودتر تموم شه..که خوشی وازمون گرفته😢😢

حداقل روزی دوبار یهو میزنی زیر گریه ومیگی دلم برا بابا جون تنگ شده😢😢😢

و خدا خدا میکنی که بابا جون نره سرکار وپیشت بمونه باهات بازی کنه..

درست میشه عزیزم این روزها هم میگذره..من وبابایی عاشقانه واز صمیم قلب دوستت داریم..از امروز سعی میکنم بیشتر از قبل باهات بازی کنم تا کمتر بهونه بیرون رفتن وکنی..با اینکه حتی تا محوطه هم میریم رعایت میکنی و ماسک میزنی ودست به آسانسور ودر و به هیچی دست نمیزنی..تا میرسیم خونه هم اول میگی دستامونو بشوریم...

با اومدن فصل پاییز یه خورده اوضاع سخت تر میشه و باید بیشتر مراعات کنیم..به لطف خدا این روزا میگذره..وزندگیمون به روال عادی برمیگرده...

ای بابا مثلا تولدته ....عشقم عزیزم...جان دلم،تولدت مبارک😘😘😘😘

سه سالگی پراز خاطرات و شیرین زبونیای یه کودکه...

فدای دختر سه سالت یا امام حسین ...سه سالمو سپردم به خودت ...به حرمت سه ساله ایی که کربلا بوده ...مواظب همه کودکان سرزمینم باش تا انشاالله سرباز امام زمان باشن...

دوستت دارم گل پسرم..

مامان همیشه وهمیشه پیشت میمونه وعاشقته😙

اینم چند تا عکس







پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
25 شهریور 99 12:51
تولد گل پسری مبااارک😍💖انشالله این روزا هم میره واقعا سخته!
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خانمی.
انشاالله که به زودی شاهد روزای خوب واسه همدیگه باشیم.
❤️Maman juni❤️Maman juni
26 شهریور 99 2:21
ای جانم چه گل پسری 😍
تولش میااااارک انشالله هزار سال زنده و تن درست باشه خوشکل پسرمون 
تم تولدشم عالیه ☺️🌺
مامان وبابا
پاسخ
سلامت باشین
ممنون عزیزم.نظر لطفتونه🌷