جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

تولدم مبارک

1397/12/19 21:55
نویسنده : مامان وبابا
275 بازدید
اشتراک گذاری
تولدمه دیگه😄😄😄
کاش باور داشتیم هر روز که بیدارمیشیم تولدمونه..هر روز که خدای مهربون به ما مهلت زندگی کردن میده..اما حیف که ما فقط سالروز تولدمون وجشن میگیریم..
امروز 32سالم شد..رقم بالاییه😂😂
نه واسه من که عاشقم..عاشق همسر مهربون وپسر عزیزم..تو افکارم هیچ وقت این لحظه رو فکر نمیکردم..هیچ وقت این همه خوشبختی و حس نکرده بودم.. هر روز که میگذره پیرتر میشم..پیر نه بزرگتر درست تره😊😊 پا به پای پسرم بچگی میکنم وباهاش بازی میکنم...خدا جون به خاطر همه چیز شکرت...دوستت دارم
راستی یه هدیه به یاد ماندنی از پسر مهربونم.
وقتی ازت میپرسم مامان وچند تا دوست داری میگی...دهتا....یعنی واسه من یه دنیاس...😙😙😙😙😙😙
دوروزه اگه حوصله ات بگیره بهم میگی مامان جون😄😄😄



پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانمامان
19 اسفند 97 22:22
مبارکه.شاد و سلامت باشید
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون..🌷🌷
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
20 اسفند 97 9:39
تولدتون مبارک 🎁
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون😊
مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 12:24
تولدتون مبارک 😍😍😍🎂🎂🎂
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم☺