جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

تولدت مبارک باباییم

1398/2/3 17:20
نویسنده : مامان وبابا
391 بازدید
اشتراک گذاری
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !
وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !
وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !
تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!
حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلب هایمان !
وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشک قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !
وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !
وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !
تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !
وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت می شود !
وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !
پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛

تولدت مبارک همسر عزیزم وبابایی مهربون.

سلام سلام.

واما امروز گل پسر مامان سه کلمه رو پشت سرهم گفت...جوجو آب بخور...جوجو به به بخور..

صبح که بلند شدم دیدم یه قمری پشت در بالکن از سرما کز کرده...آوردمش تو وبهش آب ودونه دادم..اینقدر خوشحال شدی..همش میگفتی جوجو آب بخور...

فعلا بایدازش مواظبت کنیم تا حالش خوب بشه..

دوستت دارم عزیزم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
3 اردیبهشت 98 21:11
تولدشون مبارک باشه انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت بشید سلامت باشید 
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 اردیبهشت 98 23:33
تولدشون مبارک انشاالله سایشون همیشه بالاسرتون باشه....به وب منم سربزنید
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون🌹🌹
مامان صدرامامان صدرا
4 اردیبهشت 98 10:51
تولدت مبارک پسر ناز و خوشگل 🎂🎂🎂❤❤❤
مامان وبابا
پاسخ
ممنون😊
تولد باباش بود😅