جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

سردار دلهاااا

1398/10/24 15:22
نویسنده : مامان وبابا
129 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزترینم.

13دی ماه بود که شوکه ترین وبدترین خبر ممکن روشنیدم..سردار حاج قاسم سلیمانی شهید شد😢😢😢😢

اصلا حالم خوب نبود..بهت زده فقط نگاه تلویزیون وتصویرمظلوم وبااقتدار سردار میکردم..اومدی بغلم وپرسیدی که مامان چرا ناراحتی؟؟؟

گفتم ببین محمدکسری سردار شهید شده...هرکس یه جور صدات میکنه ولی من کمتراز سردار نمیتونم بگم..خیلی مرد بودی خیلی...چه روزای سختیه نبودنت😢😢😢

تلویزیون همش تصاویر رشادتها وفداکاری ها ی سردار ونشون میداد..ورد زبون همه حاج قاسم بود...

اومدی بغلم وباهام مصاحبه میکردی...حال شما خوبه؟؟خوشین؟؟سلامتین؟

ازت پرسیدم شما بزرگ شدی میخوای چه کاره بشی..اولا میگفتی پلیس...

ولی مظلوم نگام کردی وگفتی..شهید..تعجب کردم گفتم نه میخوای چه کاره بشی...گفتی. سردار😂😂😂

دورت بگردم عزیزم..انشاالله که روزی همه شهادت بشه😊😊

توخیابون که عکس سردار رو ومیبینه سلام میده وبعد بای بای میکنه..

سردار...بهم عنایت کن تا بتونم پسرم رو در راه حق بزرگ کنم وسرباز ولایت بشه..تا ظهور آقا امام زمان☺

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)