جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

روز مرد😍....و تولدم😊

1398/12/19 9:21
نویسنده : مامان وبابا
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مرد کوچیک زندگیم😚😚😚

امسال میلاد امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام....مصادف شده با روز تولد من😂😂😂

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم
بیش از آنچه تصور کنی روزت مبارک😘😘

واما دیشب با کمک گل پسرم کلی کاپ کیک وشیرینی کشمشی که بابایی دوست داره درست کردیم..دست بابایی درد نکنه که واسمون کیک خریده بود.😊😊😊

همش میگفتی تولدت مبارک مامان جون...ازصبح به آقا جون ودایی جون وبابایی هم چند بارزنگ زدی وروزشونو تبریک گفتی..

نمیدونم چرا روز تولدم دلم میگیره اصلا حرف اینکه سنم رفته بالا و...نیست..یه جورایی میشم حتما باید گریه کنم تا آروم بشم...دیروز یهو دلم گرفت واشکم سرازیر شد..توهم که حساس....با ناراحتی نگام کردی و پرسیدی مامان چرا ناراحتی؟؟؟

ببین اشکات میریزه...اشکامو پاک کردی ومن از بودن تو واین همه محبتت....عشق کردم ودلم میخواست ساعتها به درگاه خدا شکر کنم واشک بریزم🙇🙇🙇

واین روزاااااا

یه ویروس جدیدبه اسم کرونا که شبیه آنفولانزاست به ایران اومده...چند تا کشور درگیرش بودن..حالا هم به ایران رسیده..

تقریباسه هفته اس توخونه قرنطینه ایم..بابایی هم تا از سرکار میاد کلا خودشوضد عفونی میکنه😯😯😯

هرچند خیلی ها اونو دست کم گرفتن وخیلی ها هم بیش از اندازه بزرگش کردن...ولی حقیقت اینه که ویروسی ای که خیلی سرعت واگیرش بالاست وزیاد زنده میمونه وباید بهداشت ورعایت کرد...خیلی ها روبه کام مرگ برده وخیلی ها هم خوب شدن.

امیدوارم به حق این ماه عزیز هرچه زودتر سلامتی به کشورمون وحتی کشورهای دیگه برگرده...

"هيچى سلامتى "!

اين همون جمله ى كوتاهيه كه تا همين دو سه هفته قبل، در جوابِ "چه خبر" خيلى راحت به زبون مياورديمش، اما حالا شايد متوجه شده باشيم كه سلامتى واقعاااا "مهم ترين چيزه"!

شايد حالا متوجه شده باشيم كه همون دور زدنِ ساده تو ماشين با رفيقمون خيلى خوب بود و قدرشو ندونستيم.
همون قهوه اى كه تو كافه بى خيالِ دنيا، سفارش ميداديم خيلى ميچسبيد
همون پيتزايى كه يهويى هوس ميكرديم و با يه تلفن مياوردن دمِ خونه خيلى حال ميداد.
همون چرخ زدنِ الكى تو پاساژ و خيابون، نعمتِ بزرگى بود.

شايد اگه از دلِ اين بحران خوب و خوش بيرون بيايم،
ديگه وقتى كه حوصلمون سر رفته، نگيم: اى بابا اينم شد زندگى؟!
يا سرِ يه ناراحتىِ كوچيک به اين دنيا بد و بيراه نگيم

شايد اگه اين روزاى سخت بخير بگذره، از اين به بعد تو جوابِ چه خبر؟ بگيم: "خداروشكر، سلامتى"❤️

خدای خوبم مواظب همه عزیزای دلم باش..به توسپردمشون....

دوستت دارم پسر گلم.اینم عکسی که برای برنامه مل مل فرستادیم...امانشون ندادن😅
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)


19 اسفند 98 10:34
تولد تون و روز پدر مبارک 
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم🌻🌻
مامان فاطمهمامان فاطمه
19 اسفند 98 12:53
تولدتون مبارک...ان شاالله همه چی ب زودی زود بخیربگذره
مامان وبابا
پاسخ
انشاالله...
خیلی ممنون🌼🌼🌼
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:48
ای جانم خوشکل پسر😍😍❤️ 
نولدتون مبارک عزیزم 🌺
مامان وبابا
پاسخ
خیلی ممنون🌷🌷
mahsamahsa
21 اسفند 98 18:51
عزیزم تولدتون مبارک 🎂
روز پدر هم مبارک باشه
انشالله خدا حفظش کنه گل پسرتون رو💓
مامان وبابا
پاسخ
🌹🌹🌹