جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

روزمادرمبارک

1398/11/28 15:41
نویسنده : مامان وبابا
203 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزترینم.

26بهمن سال 98 مصادف با میلاد پربرکت خانم فاطمه الزهرا ..وروز مادر

مادرعزیزم روزت مبارک..همه ی مادرای عزیز روزتون مبارک...

صبح که از خواب بلند شدی گفتم محمدکسری امروز روز مامانیه....مثل همیشه با نگاه مهربونت..زل زدی بهم وسرتو کج کردی گفتی..روزت مبارک ..همین نگاه وخنده توچشمای خوشگلت واسم یه دنیا ارزش داره وباهیچ چیز عوضش نمیکنم...

وامااااا

چی بگم از شلوغ کاری ودلبری هات.

دیروز بهم گفتی مامان بریم حموم خوشگل بشم..گفتم شما خوشگل هستی...با ناراحتی گفتی. نه هستم...😅😅😅😅😅😂😂😂😂

هر چی میگم...هستی...میگی :نه هستم....

سراینکه چه لباسی بپوشی تابریم بیرون یه خورده اذیت میکنی..ومیگی اینو دوست ندارم😓😓آخه فسقل توچی حالیته😂😂

چند روز پیش هم رفتیم مراسم سیسمونی پسردایی جونت(حسین)..بانشون دادن وسایلش محکم دست میزدی وجیغغغ😄😄

خیلی خوش گذشت البته خیلی هم شلوغ کردی..دلستر وریختی رو زمین ورفتی عقب نشستی وآواز میخوندی...خاله صدات کرد تا باز بهت دلستر بده..گفتی نه میریزم زمین...دیدی ریختم اونجاا

هرچی از شیرین زبونیات بگم کم گفتم...هزار ماشاالله ...

وقتی میگم خدایا شکرت این پسرودادی به ما..دستاتومیگیری روبه آسمون ومیگی خدا شدرمامان ودادی من😘😘

روز بیست ودو بهمن هم چون سرد بود یه مسیر کوتاه رفتیم وبرگشتیم..

پرچم ایران وگرفته بودی دستت وهمش ایران ایران میگفتی..







پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahsamahsa
28 بهمن 98 17:17
هزار ماشالله خدا از چشم بد دور نگه ش داره💙
مامان وبابا
پاسخ
ممنون عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:47
😍
مامان وبابا
پاسخ
😊😊😊