جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

مامان خانوم

1398/5/13 1:03
نویسنده : مامان وبابا
252 بازدید
اشتراک گذاری
سلام زندگیم..سلام گل پسرم

دیشب ساعت 11:30دقیقه بود..وماهم مشغول تماشای عصر جدید...

که مثل همیشه شیرین زبونیت گل کرد وصدام کردی..مامان خانوم...اول سکوت کردم ...بعداز این که دوباره تکرار کردی..نگات کردم..باخوشحالی بهم نگاه میکردی ومیگفتی مامان خانوم..مامان فاطمه..خدا جونم انگار که دنیا روبهم داده باشن از خوشحالی نمیدونستم چی کنم..فقط بغلت کردم وباتموم وجود قربون صدقه این همه دلبری و شیرین زبونیت رفتم...

خدا جونم شکرت..بخاطر همه چیز ...اول از همه وجود گل پسرم😊😊😊😊

سعی میکنم هر روز عصر ها ببرمت پارک..الکلنگ خیلی دوس داری..اولا از سرسره خوشت نمی اومد ولی حالا ..ما شاالله سراغ همه بازیها میری..وخوشبختانه از این دسته بچه ها که واسه بازی گریه کنن وسخت بشه راضی شون کرد..نیستی☺

خیلی از جمله ها رو کامل میگی..حتی پنج کلمه ای رو..

صدای خاله ها ودایی ومامان بزرگ وآقا جون ومامان نگار وعمو وزن عمو هاتو از پشت تلفن راحت تشخیص میدی..

وقتی تلفن زنگ میزنه میدویی تا گوشی وبرداری..اینقدر خوب با طرفی که پشت تلفنه صحبت میکنی وجوابشو میدی که آدم دلش میخواد همش باهت صحبت کنه..

سبد اسباب بازیهاتو میگیری دستت و میگی میرم مخازه...بسی بخرم...بعدمیای میگی..خریدم..میری میزاری تو فریزر..بعد میاری ومیگی بخورین...ماهم با ولع بسی هایی که خریدی ومیخوریم😂😂😂

هرکسی جای مشخصی داره..نمیزاری بابات بشینه جایی که من میشینم...😂😂بلندش میکنی ومیگی..مامانه

یامن اگه جای بابات بشینم میگی بابایه.

وقتی در میزنن سوال میکنی..چیه/یعنی کیه/مثلا میگی...عمویه...بابایه..مهدیه...یه ی به اسم همه اضافه میکنی😂😂

خیلی بهم وابسته شدی..بعضی ها میگن لوس شدی..نمیدونم...من که از بودن کنارت وبازی کردن باهت خسته نمیشم ولذت میبرم😊😊

بازم خدا روشکر که سلامتی عزیزم..

روزی هزار بار میگم دوستت دارم عاشقتم..مامان





پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نرگسنرگس
13 مرداد 98 16:01
عزیزم... ماشالله به این پسر شیرین زبون.😘
مامان وبابا
پاسخ
ممنون..نظرلطفتونه
نرگسنرگس
13 مرداد 98 16:01
مامان خانومی لطفا ما رو دنبال کنید.
مامان صدرامامان صدرا
18 مرداد 98 15:40
عزیز دلم😚😚😚
مامان وبابا
پاسخ
ممنون🌸