جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

بازی اشکنک داره سرشکستنک داره...

1398/6/28 15:46
نویسنده : مامان وبابا
298 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جان دلم...

امروز از صبح که بیدار شدی ..وقتی فهمیدی آقا جون وخاله فائزه میان خونمون کلی ذوق کردی..از بالکن نگاه میکردی تا رسیدن صداشون کردی ودست تکون دادی...دم در هم با کلی ذوق وخنده ازشون استقبالکردی..نیم ساعت نگذشته بود که مشغول بپر بپر بودی که....جان دلم...همه کسم...سرت خورد کنارمیز تلویزیون و..شکست...فوری با خاله رسوندیمت بیمارستان بعد هم بابایی اومد...سرت سه تا بخیه خورد..

خیلی سخت بود خیلی...

خاله مرضی جون ونفیسه اومدن دیدنت..توهم از فرط گریه خوابت برده..

آقا جوونم همش نگرانته..

خدا روشکر به خیرگذشت...

ساعت 10شب...بالا آوردی وهمه رونگران کردی..به دکتر واورژانس زنگ زدم گفتن اگه تکرار شدببریمت بیمارستان..

مثلا دوساعت خوابیدی..اینقدر تو خواب گریه کردی ونق زدی..همش بالا سرت بودم.

ساعت 2صبح بود که بیدار شدی..وقت شربتت بود..همین که شربت وخوردی باز آوردی بالا...دیگه طاقتم طاق شده بود گریه کردم..نگام میکردی ومیگفتی خوب شدم.گیه نکن😢😢😢

دوباره بردیمت بیمارستان..از سرت عکس انداختن..خدا روشکر چیزی نبود..

دکتر گفت تا صبح صبر کنین تا سی تی اسکن انجام بدیم..از محیط بیمارستان بدت میومد وهمش میگفتی بریم خونه😭😭😭😭

چه شب سختی بود..تا صبح بغلم بودی..

بازم خدا روشکر ...صبح حالت بهتر بود...

دوستت دارم عزیزم..





پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)


28 شهریور 98 18:06
عزیزم بلا بِ دور
گل پسر😙😙😗😗
مامان وبابا
پاسخ
سلامت باشین🌹🌹
mohammad
28 شهریور 98 22:19
سلام
انشالله زودتر خوب بشن
 
مامان وبابا
پاسخ
ممنون.خدا بهتون سلامتی بده..
عمه فروغعمه فروغ
29 شهریور 98 10:50
بلا به دور 
مامان وبابا
پاسخ
ممنون..به خیر گذشت🙂
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:32
اوخداااااا عزیزم ..
بمیرم الهی 
مامان وبابا
پاسخ
سلام.
خدا بهتون سلامتی بده.