جوجه طلایی ما

جان وجانان منی

دوستت دارم هایم برای توست

1398/7/28 15:52
نویسنده : مامان وبابا
351 بازدید
اشتراک گذاری
سلاااام فرشته دوست داشتنی من
تو یکی از زیباترین معجزات زندگی ام هستی
یکی از بزرگ ترین شادی هایی که من تاکنون درک کرده ام
و یکی از دلایلی که روشنی و خنده و شادی بیشتری در جهانم وجود دارد...

چند شبیه که با دلبریهات دیونه ام کردی..25مهرماه..ساعت12شب وقتی بردم بخوابونمت..مثلا خودمو زدم به خواب توهم طبق معمول حرف میزدی که من نخوابم..بعد دیدی جواب نمیدم..صدام کردی..مامان گل نازنینم...مامان گل نازنین...وای که دلم میخواست بال دربیارم..تنها کاری که میتونستم وانجام دادم..محکم بغلت کردم وغرق بوسه ات کردم..گفتم شب بخیر دیگه بخواب...ولی تونخوابیدی و47بار دیگه تکرار کردی ...مامان گل نازنینم😍😍😍😍 ومن هرباراحساس کردم که خوشبخت ترین آدم روی زمینم...

واما این همه شیرین زبونیات نبود...

26مهر ماه ساعت11:30دقیقه شب

رفتیم مثلا لالا کنیم...چشامو که بستم آروم میزدی تو صورتم وصدام کردی مامان ماطمه دسجدی...آخه من به تو چی بگم....فدای حرف زدن هات...من وبه اسم وفامیل صدا میکردی😂😂😂😂

27مهر ماه...

خیلی خسته بودم..اما تو تازه شارژ شده بودی ودلت بازی میخواست..بهم گفتی..بگو چه خبر..گفتم چه خبر..گفتی:سلامتی...(هروقت ازت میپرسم چه خبر میگی سلامتی..بعدش میگم سلامتیت وقربان بشم)بعد گفتی:سلامتی وقربان...17بار تکرار کردیم ومن مثل همیشه عاشقانه جوابتو میدادم وتو هم ادامه میدادی...

از این اتفاقها زیاد می افته اما چه کنم که نمیرسم همه این لحظات به یادموندنی وثبت کنم..

دوستت دارم وعاشقانه کنارت هستم..مامان ماطمه...







پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
29 مهر 98 9:50
😘😘
مامان وبابا
پاسخ
🌹🌹